Či už ste boli na plavbe alebo neboli, určite ste už počuli o spoločnosti MSC. MSC prevádzkuje jednu z najväčších cargo spoločnosti na svete. Mimo toho MSC začalo fungovať v segmente výletných plavieb a v relatívne krátkom čase sa stalo jednou z najpopulárnejších spoločnosti v Európe.
Prečo je tomu tak? Určite každý jeden klient MSC má svoje dôvody, ktoré by vám jednoducho opísal. V nasledujúcich 5 minutách vám povieme prečo je MSC tak populárne a hlavne 3 dôvody, prečo si vybrať MSC ako spoločnosť keď pôjdete na výletnú plavbu. Toto sú MSC plavby
Bling Bling Swarowski - nové lode
MSC od roku 2006 postavilo a pustila do prevádzky viac ako 19 lodí čo je neuveriteľné číslo, hlavne keď začínate od 0. MSC sa vďaka tomu stala jednou z najpopulárnejších spoločnosti s prívlastkom spoločnosť ktorá spúšťa neustále nové lode. Ľudia sú fascinovaní novými modelmi, tak ako sú ľudia fascinovaní novými autami, iphonmi a podobne. Nové lode prinášajú nový typ zábavy, vzrušenia, atrakcií, vymoženosti a hlavne toto všetko v nás evokuje pocit nadšenia. Mimo toho skoro na každej lodi nájdete schody ktoré sú vykladné kryštálmi Swarowski (poznámka autora: tento štýl sa mi vôbec nepáči), avšak očividne ľudia majú iní názor. To znamená ak chete vyskúšať novú loď, samozrejme MSC prevažuje v porovnaní s konkurenciou (poznámka autora: MSC už nie je tak lacnou spoločnosťou ako keď začínali a potrebovali získať trhový podiel).
Nové lode so sebou prinášajú množstvo atrakcií ako:
Množstvo bazénov (Seaside, Divina, Meraviglia) majú 3- 4 bazény - plus pre cestujúcich v Yacht clube, ktorí majú svojú oddelenú časť len pre seba. MSC Seashore má na palube až 4 rôzne bazény.
4D kiná, formula 1 simulátor, zip line - lode majú rôzne atrakcie ktoré sú špecifické pre zábavu, avšak sú za príplatok. Na palube nájdete aj vodné parky - Seaside, Seashore, Seascape a Meraviglia - na najvyššich palubách nájdete vodný zábavný park
Ham Ham - bufet otvorený viac ako 20h za deň a pizza, burgre zadarmo
MSC je známe tým, že jej bufet je otvorený takmer 20h za deň, čo znamená že každý kto hľadá snack, jedlo počas dňa či večera, vždy ho nájde bez toho aby musel míňať ďalšie peniaze za jedlo. Samozrejme vidíme v tom výhodu, ktorá je veľká pre všetkých tých, ktorí nechcú už minúť pri cestovaní ďalšie peniaze. Na druhej strane za posledné obdobie sme počuli, že ponuka a kvalita bufetu išla smerom dole, pretože samozrejme udržať veľkú ponuku počas 20h je veľmi náročné a práve preto sa spoločnosť pozerá na jednoduchý bufet, ktorý dokáže udržiavať počas celého času. Veľa ľuďom to nemusí prekážať, pretože sí nájdu niečo čo im vyhovuje. Na druhej strane ľudia, ktorí sú viac zameraní na jedlo, môžu nájst ponuku jedla od MSC jednoduchú, (občas bez chuti) a nie až tak pestrú. (jedlo je samostatná kategória a každý z nás má iné preferencie, tak je veľmi ťažko zhodnotiť či je to dobré alebo zle). My prinášamé komentáre, ktoré by mali ozrejmiť situáciu a vytvoriť pravdivé očakávania pre vás. To znamená vyššie uvedenné nie je kritika. Počas hlavnej večere MSC ponúka 3 chodovú večeru (napr. Costa stále ponúka 4 chodovú večeru pre porovnanie). Klient má možnosť kde bude jesť, či už je to bufetová reštaurácia alebo a la carte reštaurácia. A treťou možnosťou sú špecializované reštaurácie, ktoré sú za príplatok. Dovolíme si tvrdiť, že ak ste už na plavbe mali by ste ísť skúsiť aspoň raz špecializovanú reštauráciu, pretože to je zážitok.
Butcher s Cut (steakhouse MSC Bellissima, MSC Divina, MSC Fantasia, MSC Grandiosa, MSC Meraviglia, MSC Preziosa, MSC Seashore, MSC Seaview, MSC Seaside, MSC Splendida, MSC Virtuosa,), Oceancay Seafood (reštaurácia s morskými plodmi, MSC Meraviglia, MSC Seaview, MSC Seashore, MSC Seaside ), La Pescaderia (čerstvé ryby) (dostupné len na MSC World Europa), Kaito sushi bar (MSC Bellissima, MSC Grandiosa, MSC Lirica, MSC Meraviglia, MSC Musica, MSC Poesia, MSC Seashore, MSC Virtuosa) Hot pot (ázijská kuchyňa, MSC Bellissma and MSC Splendida), Teppianaky (ázijská show reštaurácia - MSC Bellissima, MSC Grandiosa, MSC Meraviglia, MSC Seashore, MSC Virtuosa), Shanghai (čínska kuchyňa), Oriental plaza (čínska kuchyňa), L Atelier Bistro (francúzska, MSC Grandiosa), Hola Tacos mexická (MSC Bellissima, MSC Grandiosa, MSC Meraviglia, MSC Seashore, MSC Virtuosa, MSC World Europa), Chef Garden - fine dinning (MSC World Europa) a ďalšie.
Popularita produktu medzi verejnosťou
Či už chceme alebo nie, MSC je aktuálne jednou z najviac populárnych spoločnosti v Európe aj vďaka stratégií ktorú zvolita. Tz. na začiatku lákalá ľudí na nízke ceny a naučila dnešných klientov na plavby (veľká vďaka), pretože dá sa povedať MSC vniesla do sveta plavieb nový vietor. Následné ľudia ktorí vyskúšali MSC zvyčajne ostali pri MSC a postupom času MSC sa stalo populárnejšou ako spoločnosti ktoré fungovali na trhu 70 rokov ako napr Costa. MSC investovalo veľké peniaze tak ako do nových ľodí tak aj do marketingu, čo umožnilo komunikovať koncept plavby. A táto kombinácia priniesla MSC veľkú popularitu, ktorá rastie a pretrváva do dnešného dňa.
Záver
Toto sú 3 dôvody ktoré sú kľúčove pri úspechu MSC dnes. Samozrejme MSC ponúka veľa ďalších výhod ktoré sme tu nespomenuli ako napr. (ak máte body a členstvo u inej spoločnosti, MSC vám dá rovnaké body u nich), niekoľko rokov ste nemuseli platiť hotel servisný poplatok (povinné sprepitné) - aj keď na toto doplácalí najviac samotní zamestnanci na lodi, čo mi nepríde správne, populárne odchody z Miami do Karibiku, kde môžete vyskúšať ich privátny ostrov (len pre MSC klientov), veľké množstvo destinácií v Európe s odchodom z Barcelony, Janova alebo Ríma.
Naša rada znie, je fajn ak sa plavíte len s MSC, avšak nezabúdajte vyskúšať sem tam aj niečo nové, budete milo prekvapení, že aj iné spoločnosti dokážu mať skvelý produkt, ktorý vás očarí a budete mať na konci zážitok úplne z niečoho nového.
Comments